© AC Sole Písek
Partneři
Rozvrh hodin
Pondělí:

8:30 – 9:30  Poweryoga

10:00 – 11:00  Kondiční a rehab.cviče

17:20 – 18:20  Gravidyoga

18:25 – 19:25  Aerobik

19:30 – 20:30  Slowbody

Úterý:

8:30 - 9:30  Life styl

18:15 – 19:15  Kruhový trénink

19:20 – 20:20  Poweryoga

20:30 – 21:30  Poweryoga muži

Středa:

8:30 - 9:30  Poweryoga

18:15 - 19:15  P- class

19:20 – 20:20  Slowbody

Čtvrtek:

8:30 – 9:30  Life styl

18:15 – 19:15  Life styl

19:20 – 20:20  Poweryoga

Pátek:

8:15 – 9:45  Poweryoga

Neděle:

18:30 – 19:30  Bodystyling

Na všechna cvičení je jednotné vstupné 130,- Kč.
Permanentní vstupenka na deset vstupů stojí 900 Kč
Permanentní vstupenka na padesát vstupů stojí 4000 Kč.
Blížší informace o cvičení:

AEROBIC 
sestava skládající se z jednotlivých kroků komerčního aerobiku na vytrvalostní a kondiční cvičení

BODYSTYLING
vytrvalostně silový trénink tvarování svalových partii v rytmu hudby (možno použít činky)

SLOWBODY
pomalé posilovací, protahovací a tvarovací cvičení na všechny svalové partie. Cviky, jak správně posilovat a protahovat zádové svaly za pomoci velkých míčů, overballů a gumiček.

P- CLASS
jedná se o vytrvalostní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií /hýždě, bok, břicho, stehna/

LIFE STYL
jednoduchá sestava aerobního rázu střídající se s posilovacími prvky. Zaměření na správné držení těla a cviky na bolavá záda.

POWERYOGA
dynamické cvičení založené na základních jógových pozicích (ásánách) z hathajógy, které vyrovnává svalové nerovnováhy /hlavně problémy s bolavými zády/, tvaruje problémové partie, zlepšuje svalové napětí a protahuje svaly, upravuje práci orgánů.

HATHA JOGA
probíhá součastně s gravidyogou, cvičí se jednoduché ásany působící na uvolnění a protažení svalů, páteře a kloubů. Podporuje činnost všech životních funkcí (trávení, krevní oběh,  endokrinní, lymfatický a nervový system atd.)

GRAVIDYOGA
(podle systému Andrey Smékalové) viz hatha jóga. Cvičení je přispůsobeno těhotným ženám od začátku těhotenství až do porodu, které nemají zdravotní problémy.

KONDIČNÍ CVIČENÍ V POMALÉM TEMPU
protahovací a posilovací cvičení pro všechny věkové kategorie,  zaměřené na správné držení těla a cviků, aby nás záda nebolela za  pomocí velkých míčů a overballů

KRUHOVÝ TRÉNINK
posilovací cvičení na stanovištích za použití cvičebního náčiní a nářadí (TRX, Bosu, Ripstole, Flexi Barr, stepy, míče…)
Na všechna cvičení v AC Sole jsou k dispozici podložky.
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now