Partneři
Rozvrh hodin

 

Pondělí: 

8.30-9.30 Poweryoga

10.00-11.00 Kondiční rehab. cvičení
18.15-19.15 Aerobic
19.30 -20.30 Slow body

Úterý:

 

8.30-9.30  Life styl

18.10 -19.05 kruhový trénink
19.20 -20.20 Poweryoga

Středa: 

 

8.30-9.30 poweryoga                        18.00-19.00 P-class

19.15 -20.15 slow body. 

 

Čtvrtek: 

18.15 -19.15 Poweryoga
19.20- 20.20 Life styl

Neděle:

19.00 -20.00 Bodystyling

Na všechna cvičení je jednotné vstupné 130,- Kč.
Permanentní vstupenka na deset vstupů stojí 900 Kč
Permanentní vstupenka na padesát vstupů stojí 4000 Kč.
Blížší informace o cvičení:

AEROBIC 
sestava skládající se z jednotlivých kroků komerčního aerobiku na vytrvalostní a kondiční cvičení

BODYSTYLING
vytrvalostně silový trénink tvarování svalových partii v rytmu hudby (možno použít činky)

SLOWBODY
pomalé posilovací, protahovací a tvarovací cvičení na všechny svalové partie. Cviky, jak správně posilovat a protahovat zádové svaly za pomoci velkých míčů, overballů a gumiček.

P- CLASS
jedná se o vytrvalostní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií /hýždě, bok, břicho, stehna/

LIFE STYL
jednoduchá sestava aerobního rázu střídající se s posilovacími prvky. Zaměření na správné držení těla a cviky na bolavá záda.

POWERYOGA
dynamické cvičení založené na základních jógových pozicích (ásánách) z hathajógy, které vyrovnává svalové nerovnováhy /hlavně problémy s bolavými zády/, tvaruje problémové partie, zlepšuje svalové napětí a protahuje svaly, upravuje práci orgánů.

HATHA JOGA
probíhá součastně s gravidyogou, cvičí se jednoduché ásany působící na uvolnění a protažení svalů, páteře a kloubů. Podporuje činnost všech životních funkcí (trávení, krevní oběh,  endokrinní, lymfatický a nervový system atd.)

GRAVIDYOGA
(podle systému Andrey Smékalové) viz hatha jóga. Cvičení je přispůsobeno těhotným ženám od začátku těhotenství až do porodu, které nemají zdravotní problémy.

KONDIČNÍ CVIČENÍ V POMALÉM TEMPU
protahovací a posilovací cvičení pro všechny věkové kategorie,  zaměřené na správné držení těla a cviků, aby nás záda nebolela za  pomocí velkých míčů a overballů

KRUHOVÝ TRÉNINK
posilovací cvičení na stanovištích za použití cvičebního náčiní a nářadí (TRX, Bosu, Ripstole, Flexi Barr, stepy, míče…)
Na všechna cvičení v AC Sole jsou k dispozici podložky.
© AC Sole Písek
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now